Pradžia Patarimai iš patirties Kaip Airbnb man pirštuku pagrūmojo ir pagrasino blokuoti skelbimą

Kaip Airbnb man pirštuku pagrūmojo ir pagrasino blokuoti skelbimą

Autorius Žavinta Kiliūtė

Dabar, praėjus jau šiek tiek laiko, ši situacija jau šiek tiek juokinga bei atrodo nesvarbi. Bet nusprendžiau pasidalinti, nes vis tiek ĮVYKIS 🙂

Chronologiškai viskas prasidėjo nuo tiesiog įprastos viešnios. Užsakymas įprastas, svečias išvyko, o bute „dovanėlė” – pradegintos mikrobangų krosnelės durelės. Pradeginimas nėra didelis, bet ryškus – įėjus į virtuvę matosi iš karto. O kadangi tvarkausi pati – tokius dalykus pastebiu. Todėl klientės pasakymas „čia jau taip buvo“ manęs neįtikino.

Užsakymas Airbnb, užpildžiau formą padengti sugadinimą, o klientė mane išvadino aferiste, kuri mat taip uždirba. Smagumėlis! Žinoma, pinigus ji sumokėti atsisakė, bet nuostolį padengė Airbnb draudimas. Tad man jokio nuostolio, apart susinervinimo, kad esu aferistė 🙂

Susijęs straipsnis: Airbnb svečias padarė nuostolių – kaip užpildyti nuostolių dengimo formą?

Nesitikėjau iš damos gero atsiliepimo, bet supylė komentarą su viena žvaigždute.

Ir po poros dienų mano telefono ekrane sušvietė lemtingas pranešimas. Truputį gąsdinantis, nes na atrodo, jog jau blokuotas.

Ir taip žiūriu visus skelbimus ir kitaip, nematau kuris blokuotas ir iš pradžių net nesuvirškinau, jog čia kalba apie tą, kuriame gavau 1 žvaigždutę. El.laiškas pateikė daugiau informacijos.

Ir kas iš tikro įvyko?

Pagrūmojo, pabarė, bet kadangi turėjau užsakymų ir greitai visiems surašiau atsiliepimus, juodas pranešimas iškart dingo ir daugiau jokių pranešimų tuo klausimu negavau.

Ar tokių situacijų galima išvengti?

Užsienio forumuose esu mačiusi ne vieną verkšlenimą su klausimu ką daryti, kai svečias kažką bloga padaro, norisi užpildyti formą, bet baisu sulaukti blogo atsiliepimo. Dabar suprantu, jog ne vien dėl blogo atsiliepimo baisu, bet ir dėl to, jog tos žvaigždutės gali turėti pasekmių.

Kokią išvadą pasidariau sau?

  • Nepanikuoti 🙂
  • Reikia turėti reguliarių užsakymų, jog reguliariai būtų galima gauti atsiliepimų ir esant tokiai situacijai, būtų lengviau greitai sulaukti gerų atsiliepimų.
  • Nelaikyti visų kiaušinių vienoje vietoje, t.y. reiktų dirbti su keliomis rezervavimo platformomis, jog jei netyčia užblokuotų, užsakymų būtų iš kitur.

Susijęs straipsnis: Kodėl neverta apsiriboti tik Airbnb ir Booking? Bei kiti svarbūs portalai jūsų nuomos skelbimams

Ar kas nors esat susidūrę su panašia situacija? Smalsu būtų sužinoti.

PAPILDYMAS.

Po straipsnio paskelbimo sulaukiau tokio privataus komentaro, manau ir kitiems jis gali būti įdomus. Ačiū skaitytojui, jog leido pasidalinti.

Nepraleiskite